onsdag 12. mars 2014

Barcelona Fotballskole 11.-15.august 2014 på KFUM Arena



Klubben informerer om at det uka før skolestart, 11.- 15.august, vil bli holdt fotballskole på KFUM-arena i regi av Barcelona. De kommer med trenere fra sitt velkjente akademi "La Masia" som har fostret opp en rekke stjerner. Messi, Fabregas, Xavi og Iniesta er noen eksempler. 

Dette er for gutter og jenter født fra 1999-2006.Årgang 03-06 har trening fra kl. 0900-1300Årgang 99-02 har trening fra kl. 1400-1800


Pris 2986 kr pr barn.  Det står ingenting i informasjonen om det vil være et opplegg utover treningstidspunktene slik som det har vært på Footballcamp, med tanke på foreldre som ikke har ferie denne uka.


Barcelona står for alt av logistikk, planlegging og gjennomføring, og sånn sett ikke vårt arrangement. Men KFUM kommer til å stille med trenere/instruktører(i hovedsak fra akademiet vårt) som får et opplæringskurs søndagen i forkant. 

Her er linken til påmelding:http://www.billettservice.no/event/421127

Les mer på www.barcelonatraining.dk

2 kommentarer:

  1. Hei jeg har send min sønn med fly fra Bergen i dag til Oslo.Han skal bo hos en venninne som skal følge han på Barcelona fotballskole i dag.Han er født 2001.Har ikke fått noe kvittering så nå er jeg veldig engstelig.Har snakket 2 ganger med en Maria i Danmark og 1 gang med en Bjørn i Oslo.Trodde alt var ok.Men nå er jeg ikke sikker for jeg finner ikke kvittering på bilettservice eller noe.Kan dere hjelpe meg for nå er jeg helt fortvilet.Finner ikke noe tlf nr kontakt person eller noe.Kan Dere ringe meg med en gang Dere kommer ??????Det måå ordnes på den ene eller andre måten.Han er jo der nå og har gledet seg veeeldig.Vennligst ring Anne Lisbeth Mathisen mor.45422283 takk på forhånd.

    SvarSlett
  2. Hei, har sendt deg epost. Mvh monica Beckstrøm Bloggansvarlig

    SvarSlett